کد خبر: سلامت-فیلم-فجر-کرونا
۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴
حمیدرضامدقق: جلسات هم‌اندیشی، یک کارگاه انتقال‌تجربه است

کارشناس عضو شورای مشورتی و هم‌اندیشی روابط عمومی جشنواره چهلم، گفت: جلسات هم‌اندیشی پیش از جشنواره فیلم فجر، یک کارگاه انتقال تجربه است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع ‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، «حمیدرضا مدقق» مجری و کارشناس سینما درباره برپایی نشست شورای مشورتی و ‌هم‌اندیشی روابط عمومی این دوره جشنواره پیش از برگزاری جشنواره چهلم، گفت: قرار است  در شرایطی قرار است چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار شود که عدد چهل در فرهنگ ما معنادار است. مسئولانی که برگزاری این دوره از جشنواره را برعهده دارند به درستی معنای این عدد را درک کرده‌اند و مقدمات هرچه بهتر برگزاری جشنواره فیلم فجر را آماده‌سازی می‌کنند.

مجری برنامه «شهرفرنگ» شبکه خبر با اشاره به اینکه جلسه هم‌اندیشی پیش از جشنواره فیلم فجر یک کارگاه انتقال تجربه است، عنوان کرد:  در این جلسه به  که همت تیم روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر شکل گرفت،حضور نمایندگان رسانه‌ای با سابقه حضور در طیف منتقدان، سینماگران، اهالی مطبوعات و تلویزیون باعث شد تا نیازهای تمام اهالی رسانه بررسی شود و این حرکت نوع نگرش حرفه‌ای آقای نقاش‌زاده و تیم‌شان را نشان می‌دهد. این منتقد فیلم و استاد دانشگاه ادامه داد: امیدواریم با تمام نکاتی که در جلسه روز دوشنبه گفته شد، یک جشنواره حرفه‌ای را پیش رو داشته باشیم.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha