کد خبر: آمادگی-فرودگاه‌های-استان-خراسان-رضوی
۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد امانی بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: به‌تازگی، کمیته عملیات زمستانی به‌منظور آمادگی جهت بارش نزولات آسمانی و امکان مه گرفتگی در فصل سرما برگزار شد.

وی گفت: تمامی فرودگاه‌های کشور در این کمیته شرکت کردند و با توجه به شرایط کرونایی، این جلسه با حضور معاونان، روسای ادارات، روسای شرکت‌های هندلینگ کننده و همچنین روسای شرکت‌های هواپیمایی و با محوريت مديريت پروازها در فصل سرما و شرايط بارش برف  به‌صورت  ویدیو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران در فرودگاه شهید هاشمي نژاد مشهد برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی عنوان کرد: اولویت کاری و هدف اصلی ما در فرودگاه‌های این استان، ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران و زائران است و برای رضایتمندی خداوند متعال و مردم شریف ایران، باید با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی کامل و همچنین رعایت دستورالعمل‌های فرودگاهی شرایطی ایجاد کنیم تا پروازهای فصل سرما با رعایت اصول ایمنی و حفظ امنیت مسافران و پروازها انجام شود.

امانی بنی یادآور شد: این کمیته هرساله در شهرهای سردسیر برگزار می‌شود و با توجه به پیش‌بینی بارش برف شدید امسال، هم‌اکنون ماشین‌های عملیات زمستانی در تمامی فرودگاه‌های این استان آماده فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل این کمیته، به شرکت‌های هواپیمایی تأکید شده است که با توجه به بارش برف و باران و اخلال در زمان پروازها، شرکت‌های هواپیمایی موظفند که مسافران را زودتر در جریان تأخیر زمان پروازها قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha