کد خبر: اهدای-75-کپسول-اکسیژن-مورد-نیاز-بیماران
۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱
اهدای 75 کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در سه ماه گذشته توسط خیرین

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ محمدرضارضایی در حاشیه رونمایی از اقلام اهدایی خیرین اظهارکرد: یکی از اقداماتی که در ایام شیوع کرونا در جمعیت هلال احمر اجرا شد کمپین« نفس هدیه کنیم» و تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی تصریح ‌کرد :در طول سه ماه گذشته 75 کپسول اکسیژن به ارزش دو میلیارد ریال با متعلقات آن توسط خیرین اهدا شد و در بانک امانات جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

رضایی با بیان اینکه 14 بانک امانات جمعیت هلال احمردر خراسان‌جنوبی فعال است و 338 کالا و تجهیزات پزشکی در آن قرار دارد، گفت: این کالاها شامل 18 قلم از انواع تجهیزات پزشکی می باشد.

وی با اشاره به اینکه 40 کپسول از این 75 کپسول طی هفته جاری به این بانک ها اهدا شده است، افزود: بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به این بانک ها به صورت رایگان این کپسول‌ها را دریافت و برای مدت مورد نیاز از آن استفاده کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: با این اقدام سه اتفاق کمک به اقتصاد خانواده‌های بیماران، کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان و کمک به بیماران در راستای عدم مراجعه به بیمارستان‌ها و بهبود شرایط روحی رخ می‌دهد.

رضایی اظهارکرد: از خیرین و شهروندان عزیز درخواست می‌کنم همچنان در راستای تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی کمک‌های خود را داشته باشند.

وی موجودی فعلی کپسول‌های اکسیژن بانک امانات جمعیت هلال احمر را ۱۲۳ کپسول اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰۰ بیمار از این کپسول‌ها استفاده کرده اند.

رضایی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک های خود به شماره حساب 5239393955 با شماره کارت 6104337602223156 نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha