کد خبر: ایجاد-سیکل-ترکیبی-نیروگاه-برق-علی-آباد
۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول با حضور  نوروزی نماینده مردم این شهرستان، امام جمعه, فرماندار و دیگر مدیران این شهرستان و تعدادی از مدیران استانی تصریح کرد: علیآباد یکی از زیباترین شهرهای استان و کشور است و قابلیتهای بسیاری در عرصه گردشگری و طبیعت گردی دارد و باید تلاش کنیم این توانمندی ها را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

وی افزود: وظیفه ما با همراهی نمایندگان ارتقا زیرساخت ها و اجرای پروژه ها با استفاده از مزیت های نسبی استان است و در راستای توسعه استان ۱۰ پروژه اساسی را دنبال می کنیم.

حق شناس گفت: علی آباد کتول به لحاظ تعداد واحدهای صنعتی و تسهیلات دریافتی در رتبه چهارم شهرستان های استان قرار دارد ک باید با ارتقا این جایگاه با توجه به توانمندی های موجود وضعیت اشتغال پایدار در شهرستان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما در حوزه مسوولیت خدمت به مردم است و اگر چنانچه قادر به حل مشکلات آنان نیستیم حداقل باید شنونده های خوبی برای آلام آنان باشیم و آنها را بخوبی درک کنیم و همدردی لازم را انجام دهیم.

حق شناس تصریح کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری و جاذبه های سرمایه گذاری زمینه رونق اقتصادی شهرستان را به همراه دارد.

استاندار گلستان یادآور شد: علی رغم تکانه های شدید وارد آمده به اقتصاد کشور خوشبختانه استکبار جهانی به دلیل بنیه قوی اقتصاد کشور نتوانست رویاهای خود را محقق کند.

 حق شناس پیش از جلسه شورای اداری با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه به مقا شامخ این عزیزان ادای احترام کرد و همچنین پس از این جلسه از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی علی آباد کتول بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha