کد خبر: بخش-تصویربرداری-پلی-کلینیک-تامین-اجتم
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱
بخش تصویربرداری پلی کلینیک تامین اجتماعی جهرم به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، آیین افتتاح بخش تصویربرداری پلی کلینیک آیت اله حق شناس جهرم با حضور نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و جمعی از روسای ادارات و سازمان های این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم دکتر اکبر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: در توسعه مراکز درمانی در این استان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره هفته دولت گفت: در دولت تدبیر و امید از تعداد 10 مرکز درمانی به 21 مرکز رسیدم و اکثر شهرستان های استان فارس دارای مرکز درمانی تامین اجتماعی هستند.

دکتر امیری افزود: توسعه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی اولویت مدیریت درمان فارس قرار گرفته و افتتاح این بخش نیز در همین راستا بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: در سال گذشته، بالغ بر 50 هزار ویزیت در درمانگاه جهرم انجام شده است.

دکتر رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: انتظار داریم با همکاری خیرین، درمانگاه با فضای بزرگتر و مجهزتری احداث و به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات بیشری ارائه شود.

در ادامه این مراسم، دکتر پاکروح رئیس پلی کلینیک تامین اجتماعی جهرم گفت: 16 میلیارد و 500میلیون ریال هزینه اجرای این طرح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha