کد خبر: درخشش-علی-سوته-در-جشنواره-مشهد
۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶
درخشش علی سوته در جشنواره مشهد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان لاهیجان ، ساسان عادلی رئیس دفتر لاهیجان با اعلام این خبر افزود : علی سوته که یکی از موفقت ترین و پر افتخارترین عکاسان انجمن سینمای جوان لاهیجان در دو سه سال اخیر هست در این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه دوم عکاسی و تندیس جشنواره و جایزه نقدی شد.

به گفته عادلی و به نقل از روابط عمومی این جشنواره تعداد 847 اثر در بخش عکس آن شرکت نموده بودند که نهایتا 55 اثر به بخش نهایی ان راه یافت. قابل ذکر است که علی سوته با چهار اثر در بخش نهایی این جشنواره حضور داشت.

رضا کیانیان ، حمیدرضا گیلانیفر ، ابراهیم بهرامی و هاشم جوادزاده داوری آثار بخش عکس این جشنواره را برعهده داشتند که به همت گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده است .به گفته دبیر این جشنواره هدف از برگزاری آن انگ‌زدایی از بیماران روان و آشنایی هرچه بیشتر مردم و هنرمندان جامعه با بیماری‌های روانپزشکی و تغییر نگاه جامعه به بیماران روان برگزار شده است.

رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان در ادامه گفت : علی سوته این عکاس خلاق عضو انجمن سینمای جوان لاهیجان پس از دو سال دوری از فعالیت های عکاسی بخاطرسانحه تصادف که منجر به خانه نشینی و درمان طولانی مدت او شد بار دیگر توانست با توانایی و سعی فراوان به فعالیت های عکاسی خود ادامه دهد و در سال 99 نیز شاهد چند موفقیت چشمگیر ایشان بوده ایم که از مهم ترین آن میتوان به دریافت گرنت و پشتیبانی ازمرکزمعتبرپولیتز بعنوان یکی ازهشت عکاس ایرانی پروژه ( راه رفتن روی تیغ ) از آژانس NVP کانادا اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha