کد خبر: سازمان-بیمه-سلامت-سازمانی-پاسخ-گو-است
۵ شهریور ۱۳۹۹،‏ ۲۱:۳۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،حسن رزمیان گفت: تسهیل فرایندهای ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت ایران منجر به افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان شده است.

نماینده مردم شهرستان درگز درمجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیر صحیح مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران در مسیر ارایه خدمات به بیمه شدگان، سطح رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد:ارائه خدمات بیمه ای سازمان به بیمه شدگان که به صورت الکترونیک انجام می شود در واقع یکی از اهداف اصلی این سازمان است که سبب شده  تا این سازمان تبدیل به سازمان پاسخگو و الکترونیک شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحقق سلامت جامعه در گرو تعامل و همکاری کامل تمامی دستگاه های حوزه سلامت است وامیدواریم این هماهنگی ها در آینده نیز استمرار پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha