کد خبر: پرستاران-باید-سفیر-مهربانی-و-سلامتی-و-ا
۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸

مدیر پرستاری دانشگاه، خدمات ارزنده پرستاران در دوران شیوع کرونا را نگاشتن تاریخ جدیدی بر برگ زرین پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران دانست.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیمین رنجبران  گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیه و روز پرستار را خدمت همکاران تبریک عرض می‌کنم. پرستارانی که سفیر سلامتی و مهربانی و خدمت به جامعه هستند و در برهه‌ی شیوع ویروس کرونا ثابت کردند که در کنار سایر تیم درمان و کادر پشتیبانی دانشگاه می‌توانند خدمات ارزنده‌ای را به بیماران ارائه دهند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران  افزود: در این دوران شاهد زحمات و رشادت‌های مدافعان سلامت بودیم و عزیزانی نیز در این راه به شهادت رسیدند، همچنین همکاران زیادی به این بیماری مبتلا شدند و پس از بهبودی مجدداً به سنگر خدمت برگشتند که این خود تاریخ جدیدی بر برگ زرین پرستاری و درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: پرستاران سفیر مهربانی و سلامتی و نوع‌دوستی و همچنین وجدان کاری بهینه برای بیماران باید باشند ما باید قدر شهدای مدافعان سلامت را بدانیم و پاسدار خونشان باشیم و در این راه از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکنیم و مطمئناً کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمره‌ی چنین افرادی قرار دارد امیدوارم که دعای خیر بیماران بدرقه راه زندگی‌شان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha