جناح بندی یکی از آفت های جامعه امروزی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت : یکی از آفت های بزرگی که امروز جامعه ما را تهدید می کند،جناح بندی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی در هشتمین  جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، با اشاره به اینکه یکی از آفت های بزرگی که جامعه  امروز  را تهدید می کند، جناح بندی است، اظهار داشت : متاسفانه پایه بدی در این رابطه گذاشته شده است بطوری که برخی  با نگرش ها و رفتارهای خود به  این مسأله  دامن زده اند.

وی با بیان اینکه بارها  مقام معظم رهبری این نوع تقسیم بندی ها را رد کرده اند و راه را نشان داده اند  افزود: متاسفانه این موضوع تقسیم بندی جناح بندی برای برخی ها دکان شده است.

امام جمعه زنجان  با اشاره به اینکه بزرگترین افتخاری که ما می توانیم داشته باشیم این است که خودمان را سرباز نظام بدانیم، اظهار داشت: امام  راحل فرمودند ما نوکر و خادم مردم هستیم، و از هر بعد معنوی و اخلاقی هم نگاه کنیم  همین است و باید فرصت را غنیمت شمرد و خدمتگزار مردم  باید باشیم.

حجت الاسلام خاتمی  با بیان اینکه یکی از زمینه هایی که موجب  نوع نگرش ها می شود، خود محوری است، افزود : متاسفانه برخی ها خودشان را عقل کل می دانند، و غیر از خود را ناقص، یا خودشان را حق مطلق می دانند و غیر خود را در تقابل می بینند در حالی که دستورات اسلام چنین چیزی نیست.

وی با بیان اینکه  یکی از ضعف های ما این  است که در جایی نقص می بینم دنبال مقصر می گردیم، گفت : اگر در  کارها صادقانه خدمت کنیم خود خدمت آثار و برکاتش مشخص است.

امام جمعه زنجان  با اشاره به اینکه  دشمن در ۲ محور  بسیار  جدی و قوی عمل می کند  گفت: این خطر مخصوص نسل سوم و چهارم است و  دشمن  تلاش دارد چهره رژیم منحوس طاغوت پهلوی را بزک کند، در واقع  آن را کار آمد نشان دهد.

خاتمی تصریح کرد : دومین  توطئه دشمن  در جهاد تبیین این  است که که جمهوری اسلامی راغیر ضروری معرفی کند و در واقع نظام اسلامی را  ناکار آمد نشان دهد، و بر این اساس وظیفه داریم، در  این دوره تببین دشمن که جنگ شناختی را شروع کرده است حواسمان باشد.


وی  با بیان اینکه در زمان حاضر این استان ۹۰۰ روستا دارد، خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب استان فقط  ۷ روستا دارای برق بود، این در حالی است اکنون حتی روستاهای بالای ۶ خانوار نیز از این نعمت بهره مند هستند و نزدیک ۹۰ درصد  راه های روستایی نیز آسفالت شده و اشتغال صنعت قبل از خدمات  که  کمتر از هزار نفر بود، در زمان حاضر این رقم به بیش از ۳۵ هزارنفر رسیده است که این اقدامات با وجود مشکلات متعدد از توسعه روز افزون  خدمات حکایت  دارد و باید کارهای انجام گرفته در حوزه های گوناگون را به نسل کنونی تببین کرد.

خبرنگار : زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha