اولین جشنواره ملی ایده های اشتغالزا و کارآفرینی در زنجان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور اولین جشنواره ملی ایده های اشتغالزا و کارآفرینی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ؛ محمدرضا انصاری با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در جهت ایجاد و تثبیت اشتغال، اظهار داشت : به منظور شناخت  فرصت ها و پتانسیل های ویژه اشتغال و همچنین ایده پردازان خلاق عرصه اشتغال و کارآفرینی در استان ها این جشنواره به صورت ملی در سرتا سر کشور برگزار می شود.


وی خاطر نشان کرد : از مهمترین اهداف جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ اشتغالزایی و کارآفرینی، شناخت فرصت های کارآفرینی با توجه به ظرفیت منطقه، شناسایی ایده های برتر در زمینه های اشتغالزایی و تشکیل یک بانک اطلاعاتی از صاحبان ایده ها و ایده های برتر است.


سرپرست تعاون کار ور فاه اجتماعی استان زنجان افزود: بر اساس این فراخوان صاحبان ایده در استان می توانند تا ۱۰بهمن سالجاری با مراجعه به سامانه کارآفرینان برتر به نشانی www.karafarianebartar.ir نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.

 
 انصاری با اشاره به محور های مهم جشنواره  گفت :  ایده های ارائه شده باید به صورت یک مدل یا الگوی اشتغالزا در یک منطقه خاص و یا در سطح ملی با موضوعاتی مانند اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، اشتغال روستایی، اشتغال در مناطق کم برخوردار، اشتغال زنان سرپرست خانوار، معلولان، معتادین بهبود یافته و اشتغال مرتبط با محیط زیست باشد.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha