درخشش تیم فوتسال گهر زمین سیرجان در لیگ فوتسال جوانان کشور

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین از قهرمانی تیم جوانان این شرکت در مقابل استعدادهای درخشان مشهد در مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت گهر زمین سیرجان، محمد سلیمان زاده در مورد این رقابت ها گفت:در مرحله نهایی این مسابقات که از ششم الی دهم بهمن ماه و با حضور علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان کشور و به میزبانی شهر سیرجان برگزار شد ۶ تیم در قالب ۲ گروه ۳ تیمی باهم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد : در دیدار پایانی این رقابت ها که با برتری قاطع جوانان گهرزمین با نتیجه ۷ بر ۴ همراه بود، محمدسالار بهشتی کاپیتان و امیرحسین آشکاریان دروازه بان تیم گهرزمین درخششی خیره کننده داشتند.ودر پایان این مسابقه پنج نفر از بازیکنان شایسته تیم گهرزمین توسط سرمربی تیم ملی به اردوی این تیم دعوت شدند. لازم به ذکر است ۸۰ درصد بازیکنان و کادر فنی تیم گهرزمین را فوتسالیست های بومی سیرجان تشکیل می دهند.
 
گفتنی است که دو تیم راه یافته به دیدار نهایی این مسابقات جواز حضور در دوره بعدی لیگ برتر فوتسال کشور را دریافت کردند.


در پایان نیز جوایزی به رسم یابود توسط آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال کشور و دیگر مسئولان حاضر به ورزشکاران شایسته در این رقابت اهدا شد و همچنین توسط مسئولان حاضر در سالن از مساعدت و حمایت های همیشگی شرکت سنگ آهن گهرزمین از جوانان ورزشکار سیرجانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha