با وجود بارش اخیر زنجان هنوز هم با مشکل کم آبی مواجه هستیم

فرماندار زنجان گفت : با وجود بارش های اخیر و فصل زمستان  هنوز هم  در زنجان با  خطر کم آبی مواجه هستیم  که باید جدی گرفته شود .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ؛پرویز خالقی  صبح روز پنجشنبه  در آیبن افتتاح پارک های شهر زنجان ضمن تبریک حلول ماه رجب و  گرامیداشت دهه فجر گفت:تاثیری که  فضای سبز بر سلامت انسان ها در دو بعد جسم و روح میگذارد  بی تاثیر نیست که این موضوع بارها در زمینه پزشکی و روان درمانی نیز  به اثبات رسیده است .

وی با بیان اینکه در  فصل زمستان  قرار داریم که با وحود بارش های اخیر  هنوز هم در زنجان  با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم اظهار داشت :  این مشکل نه تنها در زنجان بلکه در مناطق روستایی نیزبرای تامین منابع آب کشاورزی هم با مشکل روبرو هستیم.

فرماندار زنجان با تاکید بر ضرورت توجه به صرفه جویی در مصرف آب گفت :  اگر معضل کم آبی را جدی نگیریم مشکلات بیشتری را در آینده شاهد خواهیم بود. 

خالقی در ادامه گفت:  اکنون حرکت شهرداری به این سمت است که به جای احداث یک پارک بزرگ و منفرد، چندین پارک محلی را در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌کند تا این فضاها برای همه در دسترس باشد. 

شایان ذکر است  : در این مراسم به طور همزمان چهار پارک علم و فناوری علوم پایه به مساحت چهار هکتار، پارک خیابان رُز کوی فرهنگ به مساحت ۱۷ هزار مترمربع، پارک مصباح در کوی الهیه به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و پارک نیکان پونک به مساحت هفت هزارو ۵۴۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

خبرنگار : زهرا نوری 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha