مرکز تکمیل درمان بیماران  مبتلا به کرونا در بیمارستان علوی راه اندازی می شود

مسئول مرکز تکمیل درمان بیماران کووید 19 بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: خدمات درمانی کرونا در مرکز تکمیل درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای بیماران در چند حوزه، نقاهتگاه، تزریق رمدسیویر، درمانگاه و خدمات حمایتی از بیماران انجام می شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،حسین مومنی، با اشاره به اینکه بیمارستان علوی به عنوان مرکز تکمیل درمان بیماران مبتلا به کووید در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: پس از جانمایی وسایل و تجیهزات در حوزه های تکمیل درمان، تزریق رمدسیو، ارایه خدمات تخصصی، عمومی ، طب سنتی در درمانگاه و خدمات حمایتی این مرکز در خدمت بیماران قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه 35 تخت برای مرکز تکمیل درمان، 40 تخت برای ارایه خدمات شبانه روزی رمدسیویر و 7 تخت برای خدمات اولیه ( سرم تراپی) برای بهبود حال بیماران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در درمانگاه این مرکز خدمات تخصصی، عمومی و طب سنتی با حضور پزشک معالج ارائه می شود. 

مومنی ادامه داد: درمانگاه به صورت روزانه در خدمت ویزیت بیماران قرار دارد علاوه براین در این مرکز برای بیمارانی که نیازمند خدمات مراقبت پرستاری در منزل هستند، مراکز مورد تایید دانشگاه معرفی می شود .

مسئول مرکز تکمیل درمان بیماران کووید 19 بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین بیمارانی که نیاز به اکسیژن تراپی در منزل دارند می توانند با مراجعه به این مرکز کپسول اکسیژن به صورت امانی دریافت کنند.

مومنی عنوان کرد: خدمات نقاهتگاه از سال 98 تاکنون رایگان بوده ولی سایر خدمات پرستاری طبق تعرفه شورای راهبردی بررسی و اعلام می شود .

وی گفت: مرکز تکمیل درمان بیماران  مبتلا به کرونا در بیمارستان علوی، مرکز تزریق رمدسیویر برای بیماران به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha