تأمین فلاسک لکه‌گیر آسفالت کاشان  با صرف اعتبار 12 میلیارد ریال

شهردار کاشان از تأمین و خریداری یک دستگاه فلاسک لکه گیر آسفالت با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه بیان کرد: فلاسک لکه گیر آسفالت که یک مجموعه کامل به منظور امر لکه گیری و توزیع آسفالت محسوب می شود، علاوه بر حفظ دمای آسفالت به مدت 10 ساعت ، در ظرفیت های مختلف می‌تواند به کار گرفته شود.

وی، با اشاره به ظرفیت 7 تنی دستگاه خریداری شده عنوان کرد: این فلاسک، دارای تجهیزات جانبی اعم از دژبر، غلتک، کاتر، جرثقیل، شعله افکن و نازل امولسیون به منظور تسریع و صرفه جویی در بحث ترمیم و احداث راه است.

شهردار کاشان، افزایش سرعت لکه گیری، افزایش عمر مفید لکه گیری های انجام شده، کاهش دور ریز آسفالت در طی فرآیند لکه گیری و دسترسی به آسفالت گرم و به تبع آن افزایش کیفیت کار را از جمله مزیت‌های این دستگاه برشمرد.

بخشنده امنیه، همچنین کاهش تعداد نیروی انسانی، کاهش تعداد ماشین های مورد نیاز از چند دستگاه به یک دستگاه، افزایش رضایت نیروی انسانی، بهبود عملکرد و کاهش ترافیک و مطلوبیت بیشتر شیوه اجرا در محیط اجتماعی را از دیگر ویژگی‌های مثبت استفاده از فلاسک لکه‌گیر آسفالت ذکر کرد.

وی، ارتقای تجهیزات و امکانات را لازمه بهبود کیفیت خدمت‌رسانی دانست و بر عزم مدیریت شهری برای اقدامات بیشتر در این حوزه تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha