بهره مند شدن ۱۱ هزار و ۹۰۰ خانوار کرمانی از آب شرب سالم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آغاز بهره‌برداری همزمان ۶۳ طرح آبرسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آغاز بهره‌برداری همزمان ۶۳ طرح آبرسانی خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها بیش از ۱۱ هزار و ۹۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.  

سردار حسین معروفی امروز ۲۱ بهمن ماه در آیین بهره برداری همزمان از ۶۳ طرح آبرسانی در شهرستان کهنوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: پروژه آبرسانی با همکاری همه مسوولان کار بزرگی است که افتتاح آن را از شهرستان کهنوج اعلام می کنیم.  

وی تامین آب آشامیدنی سالم را از اولویت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اولویت ما تامین آب شرب است و در همین راستا گرفتن تنش های آبی و آب کشاورزی در دستور کار می باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تقدیر از همراهی همه دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه در اجرای طرح های آبرسانی گفت: برای سال آینده برنامه ها و پروژه های جدی تری را در دستور کار خواهیم داشت و در سال ۱۴۰۰ تعداد  ۲۸۷ روستا آبرسانی شدند و این روند در هفته پاسدار نیز ادامه دارد.  

سردار معروفی تامین آب آشامیدنی سالم ۶۳ روستا را در قالب قرار گاه نهضت آبرسانی مرد میدان از برکات روحیه همدلی دانست و گفت: در کهنوج تعداد ۲۳ روستا طی ۳ ماه به صورت قرارگاهی آبرسانی شده اند که ۱۱ هزار و ۹۰۰ خانوار از آب شرب بهره مند می شوند و برنامه های آبرسانی همچنان استمرار داشته و همه جدی پای کار هستند.  

وی از واقف طرح های نهضت آبرسانی تقدیر کرد و افزود: جای دارد از همت بلند واقف گمنامی که برای استان کرمان ۶۳۰ روستا را پذیرفتند تقدیر شود؛ زیرا ایشان تنها خواسته اش صلوات برای اموات و برادر شهیدش هست و هیچ کجا خودش را نمایان نکرده است. اگر همراهی این واقف نبود در غیر این صورت قادر نبودیم این کار را به نتیجه برسانیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران کرمان


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha