برای همکاری با هلال‌احمر آمادگی کامل داریم

فرمانده نیرو هوایی ارتش از همکاری مستمر و آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش در تمام کشور برای همکاری با جمعیت هلال‌احمر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این دیدار که صبح امروز در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر و در چهل‌وسومین سالگرد بیعت همافران با حضرت امام خمینی(ع) برگزار شد، دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن یادآوری این مناسبت تاریخی گفت: آنچه که بسیاری از خطرات را از انقلاب دور کرد و هنوز برکات آن در انقلاب اسلامی ایران جاری است؛ این شجاعت و بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام امت در 19 بهمن 57 بود.

امیر سرتیپ «واحدی» نیز در این دیدار بر همکاری مستمر و آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش در تمام کشور برای همکاری با هلال‌احمر تاکید کرد و گفت: در امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده در سیل و زلزله، لحظه‌های نخست، بسیار مهم است. در صورت نیاز، هواپیماها و تمامی تجهیزات قابل استفاده نیروی هوایی در امدادرسانی به مردم به‌کار گرفته می‌شود و همچنین همه نیروهای انسانی ما در هرجایی از کشور آماده همکاری با جمعیت هلال احمر هستند .

در این دیدار همچنین معاون عملیات اطلاعات هوانیروز حاضر بود و از آمادگی کامل بالگردهای هوانیروز برای همکاری با هلال احمرخبر داد و گفت: در زلزله کرمانشاه و سیل‌های لرستان و خوزستان مشارکت بالگردی هوانیروز با هلال احمر تجربه بسیار موفق و ارزنده ای بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha