آمار بیماران بستری و بدحال مبتلا به کرونا روند افزایشی دارد

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: آمار بیماران بستری و بدحال کرونا افزایشی است و اکثر بیماران نیز افرادی هستند که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند یا دارای بیماری زمینه ای هستند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر ایوب توکلیان،  با اشاره به اینکه آمار بیماران بستری و بد حال کرونا افزایشی است و متاسفانه اکثر افرادی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند بعد از ابتلا نیاز به بستری دارند، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود آمار بیماران بستری صعودی و همچنان افزایشی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلی به لحاظ تجهیزات پزشکی وجود ندارد و مشکل کمبود نیروی انسانی نیز با همکاری دانشگاه و پیگیری قرارگاه مدیریت بیماری کرونا مرتفع شده است.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه چالش های پیش رو در حال رصد است تا به موقع رسیدگی و برطرف شود، گفت: در حال حاضر مشکل اصلی مراجعه بیماران سرپایی به بیمارستانهای دولتی است در حالی که این افراد می توانند به درمانگاه ها و مطب های سطح شهر مراجعه کنند  تا اورژانس بیمارستان به بیماران بدحال نیازمند بستری خدمت رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha