بیمارستان ملارد در عید مبعث افتتاح خواهد شد

فرماندار شهرستان ملارد در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما ضمن بررسی مشکلات این شهرستان از راه‌های پیش‌بینی شده برای آن گفت.

به گزارش  خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت ، جابر کریمی در «سلام تهران» با معرفی اجمالی شهرستان ملارد، گفت: شهرستان ملارد یکی از ۱۶ شهرستان استان تهران بوده و در قوی‌ترین بخش این استان واقع شده است؛ با جمعیتی حدود ۴۵۰ هزار نفر و 2 بخش دارد که شامل شهرهای ملارد و صفادشت است. ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی در این شهرستان وجود داشته؛ منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی خوبی در این شهرستان وجود دارد مخصوصاً در حوزه سرمایه‌های انسانی جوانان بااستعدادی حضور دارند؛ باید از این منابع و سرمایه‌ها به بهترین نحو استفاده کرده و برنامه‌ریزی‌ها صورت بگیرد. مطالعات خوبی انجام شده و در دست اقدام است. حدود ۷۰ هزار هکتار اراضی ملی در شهرستان وجود داشته که قابلیت توسعه و پیشرفت دارد. همچنین حدود ۱۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغات وجود دارد. با توجه به ظرفیت‌ها آینده خوبی را برای شهرستان ترسیم می‌کنیم به‌شرط اینکه مسئولین با وحدت و همدلی کنار یکدیگر قرار گرفته  و مردم نیز به مسئولین کمک کند .

وی با بیان اینکه حق مردم بیش از این‌ها است و باید بیمارستان داشته باشند، مطرح کرد: ساخت بیمارستان حدود ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده، تصمیم بر ایجاد آن گرفته شده، در هیئت دولت تصویب و در سال ۱۳۹۳ ساخت آن کلید خورده بود و زحمات زیادی کشیده شد تا این بیمارستان به سرانجام برسد. از زمانی که بر سر کار آمدم بیمارستان ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و تقریباً ۷۰ درصد از تجهیزات مستقر بود. بنابر مشکلات مالی و مسائل دیگری که وجود داشت متوقف شده بود درحالی‌که اولویت اصلی و اولیه ما تکمیل بیمارستان بود در این کمتر از ۳ ماه بسیار تلاش کردیم که بتوانیم تجهیز این بیمارستان را به اتمام برسانیم و در اولویت اصلی کار ما قرار گرفت و جلسات متعددی برگزار شد.

کریمی با اشاره به زمان افتتاح بیمارستان، عنوان داشت: از همان ابتدا با توجه به برنامه‌ریزی که انجام دادیم این وعده را به مردم شهرستان دادیم که در ایام دهه فجر بیمارستان افتتاح شود و همه تلاش خود را نیز کردیم و تقریباً ۳۰ درصد باقی‌مانده از بیمارستان نیز تجهیز شد. ما این وعده را دادیم اما اشکالاتی در آن به وجود آمد و حدود یک هفته یا 10 روز افتتاح این بیمارستان به تأخیر افتاد. این وعده را می‌دهم که با فرارسیدن عید مبعث که در هفته آینده است، بیمارستان به‌صورت آزمایشی پذیرش بیمار خواهد داشت و در هفته آینده در ۹ اسفندماه با حضور مسئولین کشوری بیمارستان افتتاح خواهد شد. تمام نیروها مستقر شده و امکانات تجهیز شده‌اند.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

خبرنگار:اعظم شعبانپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha