ابلاغ طرح تفصیلی کاشان بعد از 5 سال انتظار

شهردار کاشان از ابلاغ طرح تفصیلی این شهر با تأیید کمیسیون ماده 5 استان اصفهان خبر داد و گفت: مهیا شدن زمینه ابلاغ این طرح با گذشت پنج سال از زمان تصویب آن پس از شکل‌گیری مدیریت منسجم و هماهنگ در شهر محقق شده است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،بخشنده امنیه با قدردانی از تلاش سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و همراهی با شهرداری کاشان برای رقم خوردن این اتفاق تصریح کرد: انتظار می‌رود با استمرار هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان که در نتیجه مدیریت منسجم و انقلابی ایجاد شده است شاهد تداوم اتفاقات ارزشمند در دارالمومنین کاشان باشیم.

وی در خصوص جلسه فوق العاده کمیسیون ماده 5 استان اصفهان، یکی از مهم‌ترین مصوبات این نشست را ابلاغ طرح تفصیلی شهر کاشان عنوان کرد.

شهردار کاشان به تصویب طرح تفصیلی کاشان در آذرماه 95 اشاره و خاطرنشان کرد: پس از گذشت پنج سال ایرادات طرح تفصیلی کاشان رفع و ابلاغ آن انجام می‌گیرد.

بخشنده امنیه، با بیان اینکه ساماندهی شهری با اجرای طرح تفصیلی با سرعت و دقت بالاتری انجام می‌شود  تأکید کرد: این اتفاق می‌تواند گام مهمی برای توسعه متوازن کاشان و نیز زمینه‌ساز ایجاد چشم‌اندازی درازمدت در رشد و پیشرفت منطقه باشد.

وی همچنین با اشاره به دیگر مصوبات نشست فوق العاده کمیسیون ماده پنج گفت: در این جلسه که به ریاست معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان برگزار شد، لوایح شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی کاشان همراه با دو شهرستان دیگر استان به تصویب رسید.

گفتنی است در نشست امروز کمیسیون ماده 5 استان اصفهان، علاوه بر شهردار کاشان و معاونان وی، معاونان فرماندار، رئیس اداره راه و شهرسازی و کارشناسان مرتبط حضور داشتند.

همچنین شایان ذکر است طرح تفصیلی در حقیقت، تنظیم برنامه‌های مفصل و انجام اقدامات جزیی در مناطق و محلات شهری و طراحی آن‌ها است. در طرح تفصیلی، خدمات و فضاهای شهری با مشخص کردن جزییات قابل اجرا تعیین می شود. با استفاده از این طرح‌ها می‌توان برنامه‌های مشخص بخش عمومی را تعیین کرد و این برنامه‌ها را برحسب اولویت در برنامه‌ریزی اجرایی سالیانه منعکس کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha