تیم شهرداری سیرجان صدر نشین جدول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان توانست با ۱۱ بازی و ۳۱ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در جریان هفته یازدهم رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور که عصر دیروز (جمعه) با برگزاری ۵ دیدار ادامه یافت و یک دیدار نیز به دلیل کنار گذاشته شدن نماینده بوشهر برگزار نشد، تیم شهرداری سیرجان با نتیجه ۴ بر صفر مقابل تیم ملوان بندر انزلی به برتری دست یافت و با ۳۱ امتیاز جایگاهش در صدر جدول رده‌ بندی را تثبیت کرد.

این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل رشت بین تیم های ملوان بندر انزلی رده پنجمی و سیرجانی‌های صدرنشین برگزار شد. قضاوت این دیدار به عهده‌ی مهناز ذکایی بود و آتنا لشنی، ژاله طوفان پور و فاطمه صالح‌آبادی او را در امر قضاوت یاری کردند.

سیرجانی‌ها که به چیزی جز ۳ امتیاز بازی فکر نمی‌کردند، برای تکرار قهرمانی نیازمند کسب حداکثر امتیازات بودند که خیلی زود و در دقیقه ۸ توسط افسانه چترنور وینگر زنجانی این تیم به گل رسیدند. بازی برتر شاگردان جهان‌ نجاتی در دقایق بعدی هم ادامه یافت و سبزپوشان سیرجانی توانستند در دقیقه ۲۱ اختلاف را دو چندان کنند و باز هم توسط افسانه چترنور به گل برسند.

در نیمه دوم نیز سیرجانی‌ها دو بار دیگر در دقایق ۶۲ و ۷۵ توسط شبنم بهشت بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و کاپیتان سهیلا نظام آبادی به گل رسیدند؛ تا رسماً ملوان‌ها مقابل نایب قهرمان آسیا حرفی برای گفتن نداشته باشند.

تیم سیرجان با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و توانست برای چهارمین دیدار متوالی دروازه خود را بسته نگه دارد. قوی سپید نیز با این باخت نیم فصل را با حضور در رده ششم به پایان رساند.

این برد، موقعیت شهرداری سیرجان در بالای جدول را تثبیت می‌کند. شاگردان مریم جهان نجاتی برای تکرار قهرمانی با هم استانی خود خاتون بم، رقابتی جدی دارند.

شهرداری سیرجان از ۱۱ بازی خود صاحب ۳۱ امتیاز است و جز یک تساوی، سایر دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

ملوان انزلی اما با این شکست ۱۷ امتیازی باقی ماند. دختران انزلی برای چهارمین بار در فصل جاری تن به شکست دادند.

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

ملوان بندرانزلی صفر - شهرداری سیرجان ۴
زارع باتری سنندج صفر - ذوب‌آهن اصفهان یک
سپاهان اصفهان ۷ - کیان نیشابور صفر
خاتون بم ۸ - پالایش گاز ایلام یک
ملی‌پوشان شهرکرد صفر - نماینده البرز ۸
همیاری آذربایجان غربی ۳ - سارگل بوشهر صفر (سارگل بوشهر از جدول مسابقات کنار گذاشته شده است)

در جدول رده‌ بندی، شهرداری سیرجان با ۳۱ امتیاز در صدر است، خاتون بم با ۳۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و سپاهان با ۲۵ امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد.

الهه رهنما_ سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha