دستگیری ۳۲ نفر از اراذل و اوباش در استان زنجان  

 

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۱۸  نفر از اراذل و اوباش سطح یک و ۱۴ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در استان زنجان دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند .

سردار "رحیم جهانبخش" در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت نیست،  گفت: به منظور ارتقای احساس امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی و ارتقای امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل واوباش با هماهنگی قضائی از هفته گذشته در سطح استان در حال اجرا است.


وی با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مزاحمین نیست بیان داشت : پلیس برخورد مقتدرانه ای با کسانی که بخواهند با رفتارهای خشن، روح و روان، کالبد اجتماعی جامعه را دچار تلاطم و نا امنی کنند خواهد داشت.


فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از مقام محترم قضائی در حمایت از پلیس در برخورد با نا امن کنندگان جامعه بیان داشت: با اجرای این طرح و با اشرافیت کامل اطلاعاتی ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سطح یک و ۱۴ نفر از اراذل و اوباش نوظهور شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند .
 
سردار جهانبخش هدف از اجرای این طرح را که مطالبه به حق مردم و همشهریان عزیز است را ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی است ، تصریح کرد : از این افراد دستگیر شده در اجرای این طرح  ۲۰ دستگاه سلاح سرد و گرم ،  قریب به ۲۰۰ کیلو گرم مواد پیش ساز مواد محترقه و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد .
 
وی  با بیان اینکه حمایت از پلیس در واقع حمایت از مردم و کمک به ارتقای امنیت شهروندان است افزود: هر عاملی اعم از انسانی و رفتاری بخواهد امنیت مردم را دچار خدشه کند قطعا" برخورد سختی خواهد شد و فرزندان شما در انتظامی استان قهرمانانه و تاپای جان در راستای دفاع از امنیت شهروندان و توسعه امنیت شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان زنجان تلاش می کنند .
 
این مسئول به تعامل خوب پلیس با دستگاه قضا در استان اشاره کرد و گفت: پلیس با حمایت دستگاه قضائی در راستای امنیت و آرامش شهروندان طرح های مختلفی در دستور کار دارد.
 
سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را بر هم بزنند.

خبرنگار: زهرا نوری