48 مرکز منتخب کرونا و درمانگاه های غیر دولتی  در ایام نوروز فعال هستند

مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز روند خدمت رسانی به بیماران کووید تغییر نخواهد کرد و واکسیناسیون با همان شرایط قبلی فعال خواهد بود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمدحسن درخشان،  با اشاره به اینکه مراکز منتخب کرونا و پایگاه های واکسیناسیون مشابه شرایط قبل از تعطیلات در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می دهند، خاطر نشان کرد: به فراخوز شرایط اپیدمی کرونا مراکز پاک نیازهای مستمر عموم مردم را برطرف می کنند و برخی واحدها بصورت  ویژه در قالب خدمات سفر به مردم خدمت رسانی می کنند .

وی افزود: 50 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون علاوه بر مراکز و خانه بهداشت فعال هستند و به فراخور میزان مراجعات فعالیت می کنند.

دکتر درخشان بیان کرد: 48 مرکز منتخب کرونا و و درمانگاه های غیر دولتی همکار مراکز منتخب در ایام نورزو در مناطق تحت پوشش دانشگاه فعال هستند که از این تعداد 2 مرکز و درمانگاه در مشهد فعال هستند.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نصریح کرد: از این تعداد مراکز  9 مرکز به صورت شبانه روزی به بیماران کووید خدمت رسانی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha