وبینارآموزشی ویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری استان برگزارشد

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از برگزاری وبینارآموزشی گردشگری روستایی و حفاظت از میراث‌فرهنگی ویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) ازکردستان، آرمان وطن‌دوست  گفت: با عنایت به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید بر اجرای دوره‌های آموزشی غیرحضوری، کارگاه آموزشی گردشگری روستایی و حفاظت از میراث‌فرهنگی ویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری کردستان، به‌صورت مجازی برگزار شد.

وطن دوست عنوان کرد: این دوره آموزشی به همت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، دانشگاه کردستان  و پژوهشکده کردستان شناسی، به‌منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی دهیاران برگزار شد.

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: دهیاران استان  و علاقمندان ازطریق https://Meet.uok.ac.ir/ch/Speech   در این وبینار آموزشی شرکت کردند.

او یادآور شد: برای تمام شرکت کنندگان در این وبینار از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گواهی پایان دوره صادر خواهد شد.

گفتنی است آوات مکاری رییس گروه توسعه گردشگری، تبلیغات و بازاریابی، حمید اسکندری رئیس اداره آموزش و مدرس دانشگاه و شوان نصرت‌پور نایب رییس انجمن سافاری ایران تدریس مطالب این کارگاه را برعهده داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha