کد خبر: 177221
۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
 اجرای طرح خرید شفاف در منوجان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی ۶ تیم از اصناف منوجان در راستای اجرای طرح خرید شفاف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی توکلی در دیدار با فرماندار منوجان با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی مخصوص پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان کرمان، گفت: وزارت صمت در خصوص ساماندهی بازار، طرح درج قیمت تولید کننده روی کالاها و همچنین اجرای طرح خرید شفاف توسط اصناف برنامه ویژه‌ ای دارد.

وی ادامه داد: اجرای طرح خرید شفاف و آگاهی مردم از نحوه محاسبه قیمت بر اساس قیمت تولید کننده روی کالاها، موجب ایجاد رقابت در بین فروشندگان و در نتیجه خریدی مقرون به صرفه برای مردم خواهد بود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان با اشاره به حضور ۶ تیم بازرسی از اصناف و بازار شهرستان منوجان تصریح کرد: در این بازرسی‌ها از ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که ۵۲ مورد تخلف صنفی کشف و پرونده تخلفات جمعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال ثبت و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد. همچنین با هماهنگی‌ های انجام شده ۴ واحد صنفی بدون مجوز دیگر هم پلمب شدند.

محمدعلی توکلی از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب تخلف را از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا تماس با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری بازرسی این سازمان اطلاع دهند.

شایان ذکر است؛ جمشید سراجی فرماندار منوجان نیز ضمن تشکر از تلاش‌ های سازمان صمت در جهت ثبات بازار در این شهرستان، بر نظارت و بازرسی بیشتر در ایام پایانی سال تاکید و خواستار برخورد شدید با متخلفان در حوزه کالاهای اساسی و مایحتاج مردم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha