کسب رتبه اول اشتغال کرمان در سامانه رصد توسط شهرستان بردسیر

فرماندار بردسیر گفت: بردسیر با ۱۹۴ درصد ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۰ برای سومین سال متوالی رتبه برتر استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ میرصادقی در بیستمین جلسه کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر که با حضور معاون اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از کسب رتبه اول اشتغال در سامانه رصد خبر داد و گفت: شهرستان بردسیر با ۱۹۴ درصد درسال ۱۴۰۰ نیز برای سومین سال متوالی رتبه برتر اشتغال استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: برای اشتغال شهرستان ریل گذاری بسیار خوبی انجام شده و اظهار امیدواری کرد در سال آینده با راه اندازی و گسترش صنایع فولاد شاهد اشتغال بیشتری در شهرستان باشیم و از روسای ادارات و بانک ها درخواست کرد برای تسهیل و تسریع در پیشبرد هدف اشتغالزایی و تحقق کامل تعهد اشتغال در شهرستان همچون گذشته و باتوان بالاتر تلاش کنند .

فرماندار بردسیر از بانک رسالت که با انعقاد قرارداد با بهزیستی و اجرای تفاهم نامه تبصره ۱۶ با پرداخت ۳۲میلیارد ریال و۵۲ فقره رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است و همچنین از ائمه جمعه شهرستان، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها و مسئولینی که در این امر مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.


معاونت اشتغال اداره کار استان کرمان نیز در ادامه گزارشی از روند اشتغال در استان ارائه کرد و تصریح کرد: شهرستان بردسیر در بحث اشتغال هم از نظر کیفی و هم ازنظر کمی رتبه اول استان را داراست که جا دارد از همه دست اندرکاران خصوصا فرماندار این شهرستان تقدیر و تشکر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha