مدیران برای اجرای مصوبات منتظر صورتجلسه مصوبات نباشند

فرماندار زنجان گفت : مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان پرویز خالقی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان ضمن تبریک  عید نیمه شعبان ،میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) وعید باستانی نوروز  با بیان اینکه هر قدم و قلمی که در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برداشته میشود  باید مطابق آموزه های دین مان باشد اظهار کرد: وقتی مسئولیت یک جمعیتی را بر عهده گرفته ایم با جان و دل باید خدمتگزار مردم باشیم و در حوزه کاری خودمان به نحو احسن عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نباید این شهرستان را با دیگر شهرستانهای استان مقایسه کند افزود: شهرستان زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است پس شایسته نیست خود را با شهرستانهای کوچک استان مقایسه کنیم .

فرماندار زنجان  با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ را سریعا به فرمانداری ارسال کنند بیان کرد : مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصوبات باشند.

خالقی خاطرنشان کرد: از همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان درخواست دارم جهت استقبال از مسافران نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت: در حاشیه این مراسم سید مجتبی حسینی راد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان منصوب شد و از زحمات سید بهزاد شفیعی قدردانی شد .

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha