دیدار مسئولان کاشمری با خانواده شهدا و جانبازان

مسئولان کاشمری به مناسبت سال جدید با تعدادی از والدین شهدا و جانبازان سرافراز این شهرستان دیدار و با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ به مناسبت سال جدید و بهار طبیعت، مسئولان کاشمری با حضور در منزل والدین شهید «مهدی عامری»، مادر شهید «حسن عزیزی ارغا» و جانباز50 درصد «قاسم تارم» با ایشان دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر با تبریک سال نو، هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا دانست و افزود: فرهنگ شهادت نیاز امروز جامعه‌ی ماست، امروز خانواده‌های ما نیازمند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این فرهنگ می تواند با دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج شود.


درادامه حسین رزمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نصیب ما نمود، بی شک هر عزم و تلاشی در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این اسطوره‌های همیشه جاوید شایسته تقدیر و قدردانی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما می باشد.


این دیدارها با حضور دائی صراف فرماندار و سرهنگ رحمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر انجام شد.


شهیدان «مهدی عامری» و «حسن عزیزی ارغا» در اول تیر 1359 و پنجم آبان 1340 متولد و در هفتم تیر 1391 و نهم مرداد 1362 به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.


گفتنی است؛ شهرستان کاشمر از توابع استان خراسان رضوی است که در 240 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 626 شهید، یک هزار و 712 جانباز و 116 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha