برگزاری طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در کرمان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام جلالی با اشاره به اجرای طرح«ضیافت الهی» در ایام ماه مبارک رمضان در زیارتگاه امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمان، گفت: جمع‌ خوانی قرآن، کرسی‌ های تلاوت قرآن، دعوت از مفسرین قرآن، اعزام مبلغان از قم و کرمان و انجام مناسبت‌ های ماه رمضان از جمله برنامه‌ های طرح ضیافت الهی در کرمان است. و زیر ساخت‌ ها برای برگزاری ۲۰۰ جلسه هم‌خوانی قرآن در بقای متبرکه فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در تمامی ایام سال، افزود: در ماه رمضان طرح«ضیافت همدلی» برگزار خواهد شد، زیرا در این ماه در خصوص صدقه و توجه به همنوعان بسیار سفارش شده است و در این راستا برنامه‌ هایی از جمله افطاری‌ های ساده، توزیع غذای گرم و تهیه سبدهای غذایی در استان اجرا می شود.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در خصوص شعار سال نیز گفت: برنامه‌ های شعار سال را به عنوان یک دستور نگاه می‌کنیم تا بحث تولید، دانش بنیان و اشتغال جدی گرفته شود، به ویژه در بحث دانش‌ بنیان سازمان اوقاف و امور خیریه چند سال است که کار را شروع کرده است و امسال نیز در استان کرمان با توجه به زیر ساخت‌ هایی که وجود دارد در زمینه کشاورزی و دامداری به صورت خاص ورود خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha