بازدید معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس ریگان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از روند آموزش حضوری مدارس در شهرستان ریگان گفت: مدیران مدارس در اقناع سازی اولیا و دانش آموزان برای حضور در مدارس نقش کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اصغر پارسا در حاشیه بازدید از مدارس شهری و روستایی شهرستان ریگان اظهار کرد: مدیران مدارس در اقناع سازی اولیا و دانش آموزان برای حضور در مدارس نقش کلیدی دارند.

وی با بیان اینکه معلمان عزیز در دوران شیوع بیماری کرونا با پیگیری آموزش از طریق روش های مختلف مجازی، حضوری و توزیع بسته های یادگیری خوش درخشیدند، گفت: اکنون نیز معلمان ایثارگر و فداکار با تصمیم ستاد ملی کرونا آموزش حضوری را با قوت تداوم می بخشند.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معلمان در ایام کرونا با فداکاری و ایثار چراغ دانش افزایی و دانایی را بر افروخته نگه داشتند، عنوان کرد: تشویق دانش آموزان به تحصیل و حضور در مدارس گام مهمی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

پارسا با اشاره به اینکه آموزش حضوری نقش مهمی در تثبیت یادگیری دارد، تصریح کرد: از تمامی دانش آموزانی که احساس مسئولیت کرده و در مدارس حضور می‌ یابند و معلمان محترم سراسر استان کرمان که در مسیر پویایی علم و دانش گام برمی‌دارند، قدردانی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha