کد خبر: 177937
۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۱۷
افزایش ۱۶ درصدی کشف سرقت در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از افزایش ۱۶ درصدی کشف انواع سرقت در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و حضور پررنگ‌ تر گشت های انتظامی در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیر سبتکی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان سیرجان در چهارراه مواصلاتی و در محور ترانزیتی مهم کشور با راه ارتباطی به استان‌ های فارس، یزد و هرمزگان قرار دارد، طی ایام نوروز طرح‌ های امنیت انتظامی و ترافیکی هدفمندی به اجرا در آمد و امسال تردد بیش از ۷ میلیون خودرو در این شهرستان به ثبت رسیده است.


وی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ها در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری ۸۲ سارق دستگیر و ۱۵۲ فقره سرقت کشف شد، که در مجموع ۱۶ درصد افزایش کشف انواع سرقت داشتیم.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان یادآور شد: به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی عوامل انتظامی و گشت پلیس راه در قالب ۲۰ واحد در نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی فعال شدند و با راه اندازی تعداد ۴ ایستگاه خدماتی و موکب صلواتی برای ارائه خدمات به مسافران و با بهره گیری از سیستم های نظارت تصویری در حوزه محورهای برون و درون شهری، امنیت انتظامی و ترافیکی مطلوبی در این محورها برقرار شد.


سرهنگ امیر سبتکی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال، با رضایتمندی بالای مردم از عملکرد پلیس مواجه بودیم، افزود: تلاش مجموعه پلیس انجام تمام ماموریت ها با حفظ حقوق شهروندی است و امیدواریم در اجرای طرح‌ های امسال در زمینه ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و البته با همکاری خود مردم موفق تر عمل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha