دیدار رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان با شهردار نجف شهر

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیرجان از برگزاری جلسه اداری بین شهردار و اعضای شورای شهر نجف شهر با رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان پیرامون بازگشایی مجدد درمانگاه موقوفه شفا این جمعیت در نجف شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا مرادپور با اشاره به دیدار  مجید عرب قهستانی رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان با مهندس صفورایی شهردار نجف شهر که در محل دفتر شهرداری نجف شهر برگزار شد، گفت: موضوع مطرح شده در این جلسه، بحث پیرامون بررسی مشکلات و تصمیم بر راه اندازی مجدد درمانگاه شفا موقوفه حاج حسین شهبا وابسته به جمعیت هلال احمر سیرجان واقع در بافت قدیم نجف شهر بود.

وی افزود: تاکید طرفین جلسه بر راه اندازی مجدد این درمانگاه بود و مقرر گردید، هرچه سریع تر با همکاری هر دو نهاد اقدامات لازم جهت بازگشایی مجدد این واحد درمانی که کمک شایانی به ساکنین این منطقه از شهر در امر بهداشت و درمان می نماید، انجام شود. همچنین راه اندازی داروخانه در جوار این مرکز درمانی جهت سهولت روند درمان بیماران در دستور کار قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ درمانگاه شفا جمعیت هلال احمر سیرجان که به همت واقف نیکوکار حاج حسین شهبا و با همکاری جمعیت هلال احمر سیرجان در سال ۱۳۹۸ در بافت قدیم نجف شهر افتتاح شد، پس از چندین ماه فعالیت و خدمت رسانی به اهالی نجف شهر به علت کمبود نیرو و تجهیزات لازم، اکنون به حالت غیر فعال در آمده است. بخش های این واحد درمانی شامل: پزشک عمومی، پرستاری، دندانپزشکی، مامایی و متخصص می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha