تلاش نیروهای ارتشی و نظامی برای تامین امنیت مرزها

استاندار کرمان در مراسم رژه روز ارتش گفت: زینی وند، گفت: شما ارتشیان در این منطقه در کنار نیروهای سپاه و نیروی انتظامی امنیت منطقه را حفظ می کنید و از جان خود مایه می‌گذارید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی زینی وند ضمن تبریک روز ارتش در مراسم بزرگداشت این روز گفت: در حوزه امنیت کشور در طول تاریخ انقلاب ارتش نقش حیاتی داشته است، هم از استقلال و امنیت کشور و هم حفاظت از مرزها و با توجه به اینکه در منطقه‌ای حساس هستیم، ارتش در حفظ استقلال مرزها موثر بوده است و ستون امنیت و ثبات منطقه می باشد.

وی افزود: یکی از کانون‌ های مهم سرویس‌ های جاسوسی دشمنان منطقه ما است و کشورهای فرا منطقه‌ ای اجازه نداده اند این منطقه آرامش و ثبات داشته باشد، ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی برای حفظ آرامش منطقه بسیار تلاش کرده اند.

به گفته استاندار کرمان ارتش، سپاه و نیروی های امنیتی و انتظامی مراقب مرزها هستند و از ترانزیت مواد مخدر جلوگیری می کنند.

علی زینی وند تصریح کرد: همین اروپایی ها و آمریکایی ها که ما را تروریست می دادند بدانند مردم ما مرد میدان هستند و مانند سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی که جانش را فدای امنیت کشور و منطقه کرد، برای حفظ میهن ایستادگی می کنند. ارتش ما همیشه آماده است و نیروهای ارتشی لباس شهادت پوشیده اند و رهرو مکتب امام خمینی (ره) هستند.

وی خاطر نشان کرد: ارتش نیرویی مردمی است که همیشه در کنار مردم  قرار دارد و شاهد بودیم که در سیل‌ های چند ماه گذشته در کنار مردم بود و کمک رسانی می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha