مشمولان ورزشکار قبل از اتمام مجوز فعالیت ورزشی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ورزشکاران مشمول قبل از اتمام مجوز فعالیت ورزشی وضعیت خدمت خود را تعیین تکلیف کنند در غیر این صورت وارد غیبت شده و مجوز ادامه فعالیت ورزشی را ندارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: آن دسته از ورزشکاران مشمول که در سطح تیم ملی و لیگ برتر مشغول فعالیت ورزشی هستند و از تسهیلات ویژه مشمولان ورزشکار حرفه ای و قهرمانی استفاده می کنند، ضروری است قبل از اتمام مجوز فعالیت ورزشی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند تا وارد غیبت نشوند.

براساس تسهیلات در نظر گرفته شده، خدمت دوره ضرورت برای ورزشکاران مشمول در سطح تیم ملی حداکثر تا سن 30 سالگی تمام و در سطح لیگ برتر تا سن 28 سالگی تمام، در صورت استمرار فعالیت و برابر ضوابط به تعویق می افتد.

تیم های ورزشی موظف به رعایت ضوابط فوق هستند و از بکارگیری مشمولان ورزشکاری که مهلت آنان به اتمام رسیده خودداری  و آنان را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی به سازمان وظیفه عمومی راهنمایی کنند در غیر این صورت این دسته از ورزشکاران وارد غیبت شده و مجوز ادامه فعالیت ورزشی را ندارند.

لازم به ذکر است؛ مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha