کمک دادستانی بم جهت جلوگیری از تعطیلی واحدهای خودروسازی این شهرستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از ورود دستگاه قضایی استان کرمان به مشکلات شرکت های خودروسازی بم و جلوگیری از بیکار شدن ۳ هزار نیروی متخصص و کارگر در این واحدها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد ضیاءالدینی در تشریح عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در شهرستان بم، گفت: طی چند ماه گذشته رسیدگی به مشکلات ۴ شرکت بزرگ خودروسازی در بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار دادیم و خوشبختانه با اقدامات به موقع دستگاه قضایی و اجرایی از تعطیلی این واحدهای صنعتی جلوگیری بعمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۱ هزار نفر در شرکت‌ های خودروسازی ارگ جدید بم مشغول به فعالیت هستند، گفت: طی چند ماه اخیر با ورود میدانی رییس کل دادگستری استان کرمان، دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و شهرستان چند جلسه رفع موانع تولید در دادگستری بم تشکیل و از تعدیل نیرو و بیکار شدن بالغ بر ۳ هزار نفر در این شرکت‌ های خودروساز جلوگیری بعمل آمد.

این مقام قضایی تصریح کرد: دادستانی با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌ های قانونی از شرکت‌ های دانش‌ بنیان و نخبگان شهرستان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

ضیاءالدینی خاطر نشان کرد: سیستم قضایی طبق قانون در حوزه تولید و صنعت به صورت مستقیم وظیفه‌ ای ندارد، اما در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در این عرصه ورود کرده است و حضور دستگاه قضایی در این عرصه گره‌ گشای بسیاری از موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha