کمک 350 میلیون تومانی صنعت گران و معدنکاران جیرفتی جهت آزادی زندانیان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از جمع آوری ۳۵۰ میلیون تومان کمک صنعت گران و معدنکاران این خطه، جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسلم مروجی در جلسه ای که به درخواست ستاد دیه و پیگیری دادستان و رئیس زندان شهرستان جیرفت در محل دادستانی این شهرستان برگزار شد، گفت: مبلغ جمع آوری شده برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جیرفت، در سال جاری نسبت به سال های قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

وی افزود: جمع آوری کمک های مالی در جشن گلریزان جیرفت، یکی از برکات بی شمار ناشی از  تلاش های صورت گرفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برای جذب سرمایه گذاران، راه اندازی و فعال سازی واحدهای صنعتی و معدنی این منطقه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان؛ یکی از نمونه های این موضوع را جذب و فعال سازی سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در قالب طرح های صنعتی و معدنی در جنوب کرمان طی سال گذشته عنوان کرد، که اشتغالی بالغ بر هزار نفر را به دنبال داشته است.

مروجی تصریح کرد: بر اساس احادیث و روایات احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده و در این زمینه جامعه صنعت و معدن جنوب کرمان همواره پیشقدم بوده و هست.

وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال های گذشته، سرمایه گذاران و جهادگران خط مقدم جبهه های اقتصادی، صنعتگران و معدنکاران شهرستان جیرفت حضور پررنگی در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشتند، که این مایه افتخار و مباهات برای این شهرستان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادآور شد: تلاش ما بر این بوده تا در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» در کنار افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و معدنی و کارآفرینی، با یک تدبیر مناسب فرصت اشتغال برای جوانان و گروه‌ های مختلف جامعه را مهیا کرده و شرایط مناسبی را در توسعه پایدار جنوب کرمان مهیا کنیم. / سازمان صمت جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha