دیدار امام جمعه سیرجان با اعضای کانون خدمت رضوی این شهرستان

امام جمعه سیرجان در دیدار با خادمیاران رضوی شهرستان سیرجان گفت: مبدأ فعالیت‌ های خادمیاران رضوی را مساجد قرار دهید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجة الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی در دیدار با کانون خدمت رضوی شهرستان سیرجان، گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری کلیه فعالیت های فرهنگی باید در مساجد شروع و به اجتماع انتشار یابند.

 وی با تاکید بر استفاده از فضاهای فرهنگی مساجد، تکایا و حسینیه ها، افزود: برخی از اماکن فرهنگی در طول سال بلا استفاده هستند و باید از آن‌ ها استفاده بهینه شود.


نماینده ولی فقیه در شهرستان سیرجان ضمن درخواست نهادینه کردن فرهنگ رضوی در جامعه از خادمیاران رضوی، اظهار داشت: همان طور که عنایت امام رضا(علیه السلام) شامل حال شما خادمیاران شده است و به درگاه خدمت ایشان نائل آمدید، باید عنایت داشته باشید که امور محوله از سوی آستان قدس رضوی را به نحو شایسته در جامعه گسترش دهید.


حجة الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی از خادمیاران‌ رضوی درخواست کرد: کارهای فرهنگی در مناطق مختلف را اولویت بندی نمایند، به طوری که در برخی از مناطق مشکلات فرهنگی، در منطقه ای دیگر مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات وجود دارد، که با تقسیم بندی کارها در دفتر مرکزی کانون خئمت رضوی، این مناطق را تقسیم نموده و اولویت بندی کنید تا به نتیجه مطلوب جهت رفع مشکلات نائل شوید.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان نیز از خادمیاران رضوی درخواست کرد؛ با سایر نهادها و تشکل های فرهنگی هماهنگی و همواری داشته باشند و سعی در به عهده گرفتن اقدامات بر زمین مانده را داشته باشند و با اقدامی جهادی آن ها را به اتمام رسانند.

 گفتنی است؛ در این دیدار مسئولان ستادی و مدیران کانون های فرهنگی خدمت رضوی شهرستان سیرجان حضور داشتند و به بیان مشکلات و دغدغه های فرهنگی شهرستان سیرجان پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha