نصب ۴۳ عدد کنتور بر روی چاه های مجاز طی فروردین ماه سال جاری

سرپرست امور منابع آب تهران و پردیس در راستای صیانت از منابع آب های زیرزمینی از نصب ۴۳ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌های پروانه دار در فروردین ماه سال جاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از تهران، "وحید مرادی نسب" با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: باتوجه به وضعیت سفره های آب زیرزمینی دشت تهران، به دلیل افت سطح آب زیرزمینی و برداشت های بی رویه و بدون برنامه از آبخوان ها و به منظور مدیریت منابع آب و کنترل میزان بهره برداری از چاه های پروانه دار و کمک به تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی دشت، ضروری است کلیه چاه های پروانه دار به کنتور حجمی و هوشمند مجهزگردند.

وی افزود: این امور در راستای انجام تکالیف قانونی و با پیگیری های به عمل آمده، نسبت به نصب ۴۳ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند توسط مالکین بر روی چاه های مجاز با مصارف صنعت، خدمات، کشاورزی و خانگی در حوزه عملکرد خود اقدام و این امر گام مهمی در جهت مدیریت مصرف بر منابع آب زیرزمینی می باشد.

مرادی نسب گفت: نصب کنتور بر روی چاه ها یکی از پروژه های مهم طرح تعادل بخشی بوده که امور منابع آب تهران و پردیس در جایگاه حاکمیتی خود این پروژه را جهت مدیریت منابع آب شهرستان پیگیری ویژه خواهد نمود.

سرپرست امور منابع آب تهران بزرگ در پایان گفت: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha