توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان سیرجان در ماه مبارک رمضان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان از توزیع ۲۷ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین اقشار نیازمند این شهرستان، توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ علی دستوری گفت: در طرح قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) در مجموع ۲۷ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم با کمک بسیج محلات به خانواده‌ های تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان، به صورت افطاری اهداء شد.

وی افزود: اقلام این بسته های معیشتی شامل: قند، چای، روغن، سیب زمینی و پیاز، حبوبات، سویا، رشته فرنگی و آش، خرما، پنیر، رب گوجه فرنگی، آرد، نمک و تخم مرغ است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان ابراز داشت: در آستانه عید سعید فطر نیز یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی با اعتبار ۶ میلیارد ریال از طریق کمک‌ های مردمی و خیرین تهیه و در حال توزیع بین جامعه هدف این شهرستان می باشد.


سرهنگ دستوری خاطرنشان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از ابتدای سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال، تعداد ۱۱۰ هزار بسته معیشتی با هزینه ۵۶۰ میلیارد ریال و با حمایت خیرین و نیکوکاران تأمین شده و توسط گروه‌ های جهادی بسیج در بین محرومان شهرستان سیرجان که شناسایی شده‌ اند، توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha