اجرای طرح‌های راهبردی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون اجرای طرح‌های راهبردی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص برای کسب سکوهای قهرمانی از سوی ورزشکاران خراسان جنوبی را مورد تاکید قرارداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) در خراسان جنوبی، فریبا مددی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی، اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود باید طرح استعدادیابی و نخبه پروری محور اصلی فعالیت هیأت‌های ورزشی به خصوص هیأت‌های بدمینتون استان‌ها باشد.

به گفته وی ارائه طرح‌های راهبردی بر اساس چشم‌اندازهای مبتنی بر اهداف مورد نظر با بهره‌گیری از نیروهای علمی و متخصص می‌تواند زمینه ساز کسب سکوهای قهرمانی توسط ورزشکاران خراسان جنوبی را در حوزه ملی و بین‌المللی فراهم کند.

وی تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی مناسبی توسط هیأت بدمینتون خراسان جنوبی برای میزبانی اردوهای تیم ملی و برپایی رقابت‌های قهرمانی کشوری در خراسان جنوبی انجام شود که این موضوع می‌تواند زمینه ساز کشف استعدادهای بالقوه ورزشی و جذب علاقمندان به این رشته ورزشی را فراهم کند.

مددی از حمایت و مساعدت فدراسیون بدمینتون برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در استان خبر داد و اظهار کرد: برای برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا و برپایی کارگاه‌های دانش افزایی مربیگری و داوری در خراسان جنوبی اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون تشکیل شد، ادامه داد: با استفاده از نیروهای متخصص همه استان‌های کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه موفق به کسب دو سهمیه در کمپ آسیایی شدیم.

به گفته وی با اجرای طرح استعدادیابی بر اساس چشم‌انداز فدراسیون بدمینتون، سهمیه المپیک توسط ورزشکاران این رشته ورزشی در سال گذشته شد و ثریا آقایی به این سهمیه دست یافت و در مجمع جهانی بدمینتون هم هفته گذشته در بانکوک تایلند موفق به اخذ جایزه برترین فدراسیون جهان در بخش برابری جنسیتی در بین ۱۷۰ کشور دنیا شدیم.

وی با بیان اینکه داشتن برنامه‌های راهبردی و چشم‌اندازهای برنامه محور عامل موفقیت مدیران در همه سازمان‌ها ادامه داد: توجه به برنامه‌ها و شیوه مدیران قبلی و همچنین توجه به برنامه‌های خوب آنها جلوی بسیاری از آزمون‌ها و خطاها را می‌گیرد و در بهینه سازی سرمایه‌های مالی و انسانی اهمیت بسیاری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha