انهدام باند جرائم سازمان یافته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کرمان

دادستان کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) استان کرمان، طی چند ماه گذشته بیش از ۶۳۳ میلیارد ریال به جرائم سازمان یافته ضربه وارد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دادخدا سالاری، گفت: به منظور مبارزه با بنیان‌ های اقتصادی باندهای قاچاق و اقتصاد ناسالم، ۶۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه باندهای جرائم سازمان یافته شناسایی شده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان کرمان، در چند ماه گذشته توقیف شده است.

وی در ادامه, افزود: کلیه این باندها در خارج از استان کرمان فعالیت داشتند، اما با رصد هوشمند در تور اطلاعاتی استان کرمان گرفتار شده و مبارزه قاطعی با آن‌ ها انجام شده است و این امر بیانگر تلاش و مجاهدت استان کرمان در مبارزه مستمر با جرائم سازمان یافته است.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، این اقدامات بر اساس هماهنگی‌ دستگاه‌ های قضایی و اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به اقتصاد ناسالم باندهای جرائم سازمان یافته از جمله در حوزه قاچاق و مواد مخدر و کمک به رقابت‌ های اقتصادی سالم انجام شده و در حقیقت مبارزه بزرگی به منظور از بین بردن جرائم مهم و گسترده انجام شده است.

مدعی العموم در استان کرمان، گفت: بیش از ۱۰ متهم که غیربومی استان کرمان هستند، نیز مورد تعقیب و پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha