وظیفه اصلی روابط عمومی‌ امیدآفرینی و تبیین اقدامات مسئولان است

مشاور وزیر کشور ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی، گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی‌ امیدآفرینی و تبیین اقدامات مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، افشار دارابی، مشاور وزیر کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: همکاران ما در روابط عمومی‌ها تلاش می‌کنند تصویری زیبا از جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین‌المللی در برابر تلاش دشمن برای سیاه‌نمایی ارائه کنند.

دارابی با اشاره به اینکه دشمن با تمام ظرفیت رسانه‌ای خود به دنبال انداختن فاصله بین مردم و نظام است، افزود: سنگر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا در مقابل هجمه‌های سنگین دشمن ایستادگی کنند و مردم دلسرد نشوند.

مشاور وزیر کشور ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی، بیان داشت: روابط عمومی‌ها در همه سازمان‌ها و ادارات باید انعکاس‌دهنده تلاش شبانه‌روزی مسئولان باشند که با کمک خداوند و تلاش جهادی این مشکلات و تلخ‌کامی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و فرصت‌سوزی‌های گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم، رفع شود.

دارابی مطرح کرد: مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در سه حوزه اداره‌کل روابط عمومی، اداره‌کل اطلاع‌رسانی و اداره‌کل امور بین‌الملل دارد که برای ۱۵ کشور همسایه از جمله مبادلات مرزی و مسائل امنیتی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه ظرفیت رسانه‌ای خود در تلاش برای نادیده گرفتن خدمات نظام است، عنوان کرد: در سنگر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند فریضه جهاد تبیین کار سختی است، همکاران روابط عمومی‌ را جهادگران عرصه جهاد تبیین می‌دانیم.

مشاور وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به بیش از ۱۵ استان کشور دعوت شدیم ولی با نظر وزیر کشور در خراسان‌جنوبی حضور یافتیم و دلیل آن توجه ویژه‌ای است که مقام عالی وزارت به این استان دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha