تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی کتابخوانی رضوی در سیرجان

مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی استان کرمان گفت: طی مراسمی از ۶۰ نفر برگزیدگان استانی جشنواره کتابخوانی رضوی استان کرمان در سالن مهر شهرداری سیرجان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد وفایی, گفت: استقبال مردم استان کرمان از این جشنواره بسیار خوب بود، به طوری که بیش از ۹۰ هزار نفر شرکت کننده داشتیم و سیرجان رتبه اول شرکت کنندگان را در سطح استان به دست آورد.


وی افزود: ۲۰ هزار نفر معادل یک چهارم از شرکت کندگان متعلق به شهرستان سیرجان بود و ضرورت داشت مراسم اختتامیه را در شهرستان سیرجان برگزار کنیم، که این امر با همکاری متولیان فرهنگی انجام شد.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان، تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌ های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌ شود و حضور گسترده مردم سیرجان هم در اختتامیه خوب بود.


مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی استان کرمان خاطر نشان کرد: در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی علاوه بر رشته‌ های متداول مانند نقاشی، پویش‌ های کتابخوانی یا چهار گزینه ای و داستانک، بخش‌ های جدیدی شامل شعرسرایی، پویش "برای امام زمانم(عج) "، قصه‌ گویی و تولید آثار هنری توسط هنرمندان برای رقابت شرکت کنندگان در جشنواره اضافه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha