مشکل ۷ ساله پروژه پیامبر اعظم(ص) رفسنجان حل شد

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان از حل مشکل پروژه پیامبر اعظم این شهرستان و بهره برداری از این مجتمع در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید حسین رحیمی، گفت: پروژه پیامبر اعظم(ص)که سهامداران و مردم چندین سال است برای افتتاحش چشم انتظارند یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهر رفسنجان است که متأسفانه بیش از ده سال به علت تعلل در انجام وظایف بعضی از شرکاء در حالت راکد به سر می‌ برد و سهامداران این پروژه بلا تکلیف بودند و علیرغم جلسات متعدد و تلاش های گسترده نتیجه ای در بر نداشت و نارضایتی و تجمع متعدد سهامداران این پروژه را در این سالیان درپی داشته است.

وی افزود: در همین راستا حل این موضوع از زمان آغاز بکار شورای مردمی ششم بعنوان یکی از الویت ها در دستور کار شورا قرار گرفت و پس از جلسات متعدد سرانجام گره این پروژه باز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ادامه داد: در جلسه‌ ای که صبح سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور معاونین اوقاف کشور، فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری رفسنجان، برخی از اعضای شورای شهر، رئیس اداره اوقاف رفسنجان، نماینده سامان بافت خاوران و مشاور حقوقی شهرداری در محل اداره کل اوقاف برگزار شد، مشکل اجرایی این پروژه مرتفع گردید و ان شاءالله با توجه به مصوبات و تعهدات جلسه مذکور بزودی شاهد آغاز مراحل عملیاتی باقیمانده و بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ پروژه پیامبر اعظم(ص) رفسنجان یک مجموعه تجاری، تفریحی و اداری است که از سال ۱۳۹۱ کلید خورد و قرار بود در کمتر از چهار سال افتتاح شود، اما هر بار اوقاف بنا به دلایلی مانع از بازشدن درب این پروژه میشد و کاسبان بلاتکلیف صدایشان به جایی نمی‌ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha