برد شیرین نمایندگان فوتبال استان کرمان برابر صنعت نفتی ها

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، نمایندگان استان کرمان برابر حریفان به پیروزی دست یافتند، گل گهر و مس رفسنجان به ترتیب نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشورگل گهر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان با دو گل تیم نفت مسجد سلیمان را از پیش روی برداشت، گلهای این دیدار را مرتضی تبریزی در دقیقه چهار و کی روش استنلی سوارز در دقیقه بیستم بازی به ثمر رساندند.

بازی با همین دو گل در نیمه اول به اتمام رسید تا گل‌ گهر سیرجان در پایان تیم پیروز زمین باشد.

سیرجانی‌ ها با این پیروزی ۴۵ امتیازی شدند تا با امتیاز برابر در کنار فولاد خوزستان، یک قدم دیگر به رتبه چهارم جدول نزدیک‌ تر شوند.


شاگردان مهاجری در نفت مسجد سلیمان نیز ۲۰ امتیازی و در رده ۱۴ جدول باقی‌ ماندند. علیرغم شکست این دیدار، مسجد سلیمانی‌ ها باتوجه به شکست رقبا یک قدم به بقا در این فصل لیگ برتر نزدیکتر شدند.

تیم صنعت مس رفسنجان دیگر نماینده استان هم در ورزشگاه تختی آبادان تیم صنعت نفت این شهر را با دو گل شکست داد. گل های تیم مس رفسنجان را گادوین منشاء در دقیقه ۷۸ و فراز امامعلی در دقیقه ۹۰ بازی وارد دروازه تیم آبادانی کردند.

در این بازی گادوین منشا با زدن یک گل تعداد گلهای زده خود را به چهارده گل زده رساند و تا اینجای کار آقای گل فوتبال لیگ برتر کشور است.

مس با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند. صنعت نفت هم با هدایت علیرضا منصوریان، دوازدهمین باخت این فصل خود را متحمل شد تا با ۳۲ امتیاز در رده یازدهم جدول بماند.

شایان ذکر است؛ گل گهر با ۲۸ بازی و ۴۵ امتیاز در رده چهارم و صنعت مس رفسنجان به ۲۸ بازی و ۴۴ امتیاز در رده ششم جدول بازیهای  لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

برد شیرین نمایندگان فوتبال استان کرمان برابر صنعت نفتی ها

برد شیرین نمایندگان فوتبال استان کرمان برابر صنعت نفتی ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha