گل گهر سیرجان در خانه مقابل پرسپولیس متوقف شد

از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع پرسپولیسی ها به پایان رسید و سیرجانی ها در خانه شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، در دیداری حساس دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی شهید سلیمانی گل گهر سیرجان عصر شنبه دهم دی ماه به مصاف هم رفتند، که تیم پرسپولیس توانست با دو گل، تیم گل گهر را شکست دهد.

گل های تیم پرسپولیس را در دقیقه ۵۰: محمد عمری و در دقیقه ۷۹: سینا اسد بیگی به ثمر رساندند و بدین ترتیب سیرجانی ها در دیداری خانگی نتیجه را به حریف واگذار کردند.

تیم پرسپولیس با این برد ۲۹ امتیازی شد و توانست یکی از حریفان مستقیم خود را برای صدرنشینی شکست دهد و در هفته باخت سپاهان و توقف استقلال با ۲ امتیاز اختلاف صدرنشین شد و اجازه نداد صدرنشینی آبی‌ ها بیش از یک روز طول بکشد.

تیم پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر صدر جدول بازگشت و گام بلندی برای قهرمانی در نیم فصل برداشت. سرخپوشان تهرانی در حالی این پیروزی بزرگ را به دست آوردند که در غیاب یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته، بدون مهاجم تخصصی وارد زمین شدند.

تیم گل گهر نیز کنار استقلال و تراکتور، چهارمین خط حمله لیگ برتر لقب گرفت و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

ورزش سه

گل گهر سیرجان در خانه مقابل پرسپولیس متوقف شد

گل گهر سیرجان در خانه مقابل پرسپولیس متوقف شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha