درخشش کرمانی ها در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور

در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، فوتبالیست های مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس شهربابک حریفان خود را گل باران کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ تیم گل گهر سیرجان در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، جشنواره گل به راه انداخت و تیم‌ های مس شهربابک و مس کرمان مقابل حریفانشان به تساوی رسیدند.

 شامگاه پنجشنبه و در رقابت های هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم آرمان گهر در سیرجان مقابل تیم ته جدولی ماشین سازی تبریز جشنواره گل به راه انداخت و با زدن ۵ گل به تیم ماشین سازی، میهمان خود را دست خالی راهی تبریز کرد.  

در این مسابقه علی وزیری پناه در دقایق ۴+۴۵، ۸۰، ۸۵، ۸۶ و ۵+۹۰ هر پنج گل تیم آرمان گهر را به ثمر رساند، تیم ماشین سازی فقط یکی از گل های خورده را جبران کرد.

این یک پایان رویایی برای گل گهری بود که سرمربی‌ اش بیش از نیمی از فصل را به شکوه و گلایه بابت ۷ امتیاز از دست رفته سپری کرد، اما در نهایت آنها تیم چهارم لیگ هستند درست برعکس سال گذشته که در روز آخر رتبه چهارم را به فولاد دادند.

تیم مس شهربابک نیز در آستارا در برابر تیم شهرداری این شهر با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

تیم لیگ برتری شده مس کرمان هم در دیداری خانگی به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت، اما نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست یابد.

 در پایان این هفته تیم مس کرمان با ۶۷ امتیاز، آرمان گهر با ۶۱ امتیاز و مس شهربابک با ۴۳ امتیاز، به ترتیب در رده های دوم، چهارم و هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha