شکست خانگی مس کرمان در مقابل استقلال/ مس کرمان۲_ استقلال ۳

در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته ۱۸ لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های مس کرمان و استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند، که این بازی با نتیجه مس ۲_ استقلال ۳ به نفع آبی پوش ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ تیم های مس کرمان و استقلال در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته ۱۸ لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند.

این بازی با نتیجه مس ۲_ استقلال ۳ به نفع آبی پوش ها به پایان رسید.

گل های اول و سوم تیم استقلال را مهدی قائدی و گل دوم را نیز جعفر سلمانی به ثمر رساند و گل های اول و دوم تیم مس را نیز معین عباسیان و عارف رستمی به ثمر رساندند.

گل اول مس (معین عباسیان، دقیقه ۹): روی اشتباه گلر استقلال، معین عباسیان دروازه آبی پوشان را باز کرد.

گل دوم مس(عارف رستمی، دقیقه ۹۰): مهاجم مس از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را از پشت محوطه جریمه باز کرد.

شکست خانگی مس کرمان در مقابل استقلال/ مس کرمان۲_ استقلال ۳

گل اول استقلال (مهدی قایدی، دقیقه ۱۸): نفوذ از چپ مهدی قایدی با ارسال این بازیکن همراه شد اما توپ به بازیکن مس برخورد کرد و با اشتباه گلر مس وارد دروازه این تیم شد.

گل دوم استقلال (جعفر سلمانی، دقیقه ۷۰): آرش رضاوند با یک حرکت دیدنی توپ را به جعفر سلمانی رساند و شوت دقیق جعفر سلمانی وارد دروازه مس کرمان شد.

گل سوم استقلال (مهدی قایدی، دقیقه ۷۳): مهدی قائدی با یک حرکت خوب و شوتی زیبا دروازه مس کرمان را برای بار سوم باز کرد.

استقلال با سه امتیاز این دیدار ۳۳ امتیازی شد و با اختلاف ۳ امتیاز نسبت به سپاهان صدرنشین و پرسپولیس در رده سوم ماند.

مس کرمان هم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول گرفت.

شکست خانگی مس کرمان در مقابل استقلال/ مس کرمان۲_ استقلال ۳

شایان ذکر است؛ این بازی با حواشی و درگیری هایی نیز همراه بود، به طوری که پخش تصاویر زنده تلویزیونی حول و حوش دقیقه ۶۰ با نقش فنی برای دقایقی متوقف شد و در نیمه اول هم یکبار این اتفاق رخ داد.

در دقایق پایانی مسابقه نیز حمله یکی از نیمکت نشینان مس کرمان به ساپینتو که در حال صحبت با داور بود، سبب شد تا پس از چند دقیقه درگیری سرمربی پرتغالی استقلال کارت زرد دوم را بگیرد و این مربی هم به شیوه خود به تحریک هواداران استقلالی و همینطور حاضرین در استادیوم برای اعتراض به این تصمیم پرداخت.

در این بین چند عضو کادر فنی از جمله سرمربیان دو تیم نیز کارت زرد گرفتند، ولی این ساپینتو بود که قربانی اتفاقات شد و بار دیگر در کرمان اخراج شد.

شکست خانگی مس کرمان در مقابل استقلال/ مس کرمان۲_ استقلال ۳

ساپینتو که برخلاف دیدارهای قبلی در متن درگیری قرار نداشت، بعد از دریافت کارت قرمز به سوی سکوهای تماشاگران استقلال رفت و به شکلی ویژه مقابل آن‌ ها شادی انجام داد و سپس وارد تونل ورزشگاه شهید باهنر کرمان شد.

البته در پایان بازی علی فتح الله زاده با فرماندهی نیروی انتظامی کشور تماس گرفت و از برخوردی که با سرمربی تیم استقلال از سوی یکی از مامورین شد، گله کرد و فرماندهی نیروی انتظامی هم قول پیگیری این مسئله را داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha