مشکلات جانبازان در زمینه تامین دارو جدی است

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به ارسال نامه ای به رییس جمهوری گفت: مشکلات جانبازان در زمینه تامین دارو جدی است و از این پس مشکلات آنها در رابطه با تامین دارو را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، حسینعلی شهریاری، شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح مسجد خیرساز خاتم النبیین منطقه مهرشهر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبلا این مشکلات در ستاد ملی کرونا خدمت رئیس جمهور مطرح کردم و در ستاد ملی کرونا در هفته آینده هم مشکلات جانبازان را مطرح خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه دارو اگر کشور مدیریت نشود، قطعا مسائلی برای مردم به وجود خواهد آورد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هدف از سفر به خراسان جنوبی را بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان ذکر و اضافه کرد: تلاش ما این خواهد بود که خیرین را تشویق کنیم که در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی خراسان جنوبی کمک کنند.

شهریاری بیان کرد: امروز بازدیدی از بیمارستان ایران مهر بیرجند انجام شد و از مشکلات و کمبودهای این بیمارستان مطلع شدیم.

وی با اشاره به اینکه ما مردم خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به هم پیوسته هستیم و سالهاست با همدیگر زندگی می‌کنیم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک خیرین، اقدامات خوبی در راستای ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی خراسان جنوبی برداریم.

شهریاری گفت: امیدوارم خدا توفیق دهد که حضور خیرین از اقصی نقاط کشور را در خراسان جنوبی داشته باشیم چرا که در استان‌هایی از قبیل خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیاز است که زیرساخت‌های بهتری را در راستای رفاه مردم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه سوال می‌شود چرا خیرین سلامت، مسجد می‌سازند، گفت: اصل و مبنای جمهوری اسلامی ایران مسائل اعتقادی و ایدئولوژی ما است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسجد جایگاه انقلاب بوده و قطعا در این پایگاه است که می‌توانیم به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha