نیروی انتظامی استوانه امنیت کشور است /۸۱ درصد زنجانی ها به پلیس علاقه دارند

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان استوانه امنیت کشور است و  بهترین مدال شما رضایت امام المسلمین مقام معظم رهبری و مردم است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) حجت الاسلام علی خاتمی صبح روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اظهار کرد : یجاد امنیت که بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است،  امروز  شاهد اعتماد عمومی دعای مردم خوب و قدرشناس دیار غواصان دریادل ،  و پایتخت شور و شعور حسینی در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه با حضور یک نفر نمی‌توان به موفقیت دست یافت، افزود: همدلی در راس موفقیت به‌شمار می‌آید و خوشبختانه در استان شاهد آن هستیم.

نماینده ولی فقیه استان زنجان با اشاره به اینکه کارگزاران انقلاب خادمان ملت هستند، گفت: با رفتن افراد خللی در امور رخ نخواهد داد و کارها پیش خواهد رفت و باید در این مسیر از همه داشته‌هایمان بهره برد.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان استوانه امنیت کشور است افزود :  بهترین مدال شما رضایت امام المسلمین مقام معظم رهبری و مردم است  که در چند سال اخیر  کارنامه درخشانی را کسب کرده اید و امیدوارم این درخشش در این دیار جلوه بیشتری پیدا می کند

در ادامه سردار  ابوالفضل جهانبخش فرمانده سابق نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه  عمده اولویت  ما  بر اساس وظایف ذاتی ، برخورد با  مظاهر علنی در حوره امنیت عینی بود اظهار کرد: آن چیزی که امروزه شهروندان اشتیاق و درخواستشان برخورد با این چنین جرایم است.

وی با بیان اینکه امنیت عینی در برخورد با سرقت ،شرارت، اعتیاد ،مزاحمت و ...که ماموریت ذاتی پلیس است افزود : در تعامل با شورای تامین، سیستم قضایی و...مهم ترین بخش این موضوع همدلی و همراهی مردم بوده و است .

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه برخی افراد در تلاش هستند که بگویند نیروی مسلح در مقابل مردم هستند اظهار داشت:  اگر خدمات پلیس را ببینیم خواهیم فهمید که  ما در کنار مردم هستیم که اولین خدمت اهدای شهدا است که در تمامی عرصه های امنیتی  و انتظامی شهید شده اند.

سردار جهانبخش با ببان اینکه نیروی انتظامی در بحرانی ترین شرایط در کنار مردم هستیم افزود: در مجموعه  نیروی انتظامی استان ۳ شهید کرونایی که در ایام شیوع کرونا کنار مردم بودند تقدیم شد .

وی با اشاره به  اینکه طی ۴ سال گذشته در استان در حوزه مقابله با سرقت ۱۲هزار و ۵۰۰  مورد توسط پلیس زنجان دستگیر شد بیان کرد : ۳ هزار و ۸۰۰ نفر قاچاق چی و مخلل اقتصادی در این مدت دستگیر  و همچنین ۳ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان انواع اختلاس و قاچاق کشف و ضبط شده است .

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۲۰۰  نفر معتاد و خرده فروش در مدت فعالیت بنده دستگیر  و تحویل قانون شده است افزود: همچنین یک هزار و ۷۰۰ مجرم اینترنی در قالب ۶۲ باند ملی و فراملی کشف شده است .

سردار جهانبخش با ببان اینکه مهم ترین جز این سازمان  منابع انسانی است افزود: ۷۰ درصد تخلف کارکنان در این سیستم کاهش پیدا کرده است و ۲۲درصد تقدیر ها ا در ابن مجموعه فزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی افکارسنجی انجام شده ۸۱ درصد زنجانی های ۱۶ الی ۲۸ ساله علاقه زیادی به پلیس دارند و از حضورشان احساس امنیت می‌کنند.

 در ادامه سردار محمد طراقیه  فرمانده جدید نیروی انتظامی استان زنجان با بیان  به اینکه عمده محور ما کمک به امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم خواهد بود  افزود:  سعی خواهیم کرد که ادامه دهنده راه فرماندهان قدیم باشیم که  رمز موفقیت آنان  به علت اخلاصشان است .


به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا): در پایان این مراسم از تلاش ها و زحمات سردار ابوالفضل جهانبخش تقدیر و سردار محمد طراقیه به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان زنجان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha