دیدار فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بهمراه جانشین، معاونین و رییس پلیس حوزه‌ های مجموعه انتظامی شهرستان سیرجان با حضور در فرمانداری، با سرپرست جدید فرمانداری ویژه این شهرستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در این دیدار علی یعقوبی پور سرپرست جدید فرمانداری سیرجان، با اشاره به عملکرد شایسته قابل تقدیر نیروی انتظامی، گفت: اقتدار پلیس در جامعه همواره باید حفظ شود و در این راستا مجموعه فرمانداری و شورای تامین شهرستان همراه پلیس هستند، تا همواره اقتدار پلیس در حفظ امنیت اجتماعی حفظ شود.

وی افزود: در برخورد مناسب با مردم باید دقت کرد و حتی زمانی که طبق قانون  نمی‌توانیم کار او را انجام دهیم، باید با خوشرویی روند کار را توضیح داد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم را یکی از مهم ترین معیارهای خدمت خالصانه دانست و یادآور شد: رفع مشکلات و دغدغه‌ های مردم باید در رأس تمام فعالیت‌ ها قرار گیرد و ما باید در این رابطه برای خود چشم‌ انداز تعریف کرده و بر اساس آن عمل کنیم تا بر مشکلات فائق آییم.

در ادامه این دیدار سرهنگ مجتبی سبتکی فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، ضمن تبریک انتصاب علی یعقوبی پور بعنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: شهرستان سیرجان در تمامی حوزه‌ ها از ظرفیت‌ های خوب و بسیار بالایی برخوردار است که متاسفانه از این پتانسیل و ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌ شود، که امیدواریم بتوانیم با توان و همکاری فرمانداری و دیگر نهادها از این فرصت‌ های بالقوه ارزشمند استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha